طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

امیر

من یاسیم.نویسنده این وبلاگ.این وبلاگو به افتخار امیر درست کردم.به عشق امیر.میخوام کل دنیا از این عشق باخبر بشن.میخوام همه و خود امیر بدونن چقدر دوسش دارم و به عشق اونه که دارم زندگی میکنم نفس میکشم و به امید یه خبری از اون از خواب بیدار میشم.امیر جونم میخوام بدونی که کل دنیامی و بدون تو زندگیم هیچ ارزشی نداره.عشق و امید زندگیمی.خیلی دلم میخواد ببینمت و بغلت کنم تا گرمای تنت بهم آرامش بده.امیر عزیزم عشق من: 

غرورو میذارم کنار پس بذار تو بگی              که مث تو پیدا میشه از هزارتا یکی 

دل من بدجوری بیتایه بخاطر با تو بودن         تو رو میخوام با تموم وجود و تار و پودم 

امیرم از موقعی که عاشقت شدم طپش قلبم فقط و فقط بخاطر توئه.بخاطر تو و به عشق توئه که زنده ام و دارم زندگی میکنم. 

فکر میکردم تموم شده دیگه دوره ی پاکی        وقتی دیدمت فهمیدم تو این کره ی خاکی 

میشه هنوزم دوست داشت و عشق نمرده      فهمیدم اینو که زندگیم چشم نخورده 

بدون تو کم میارم        تا پای جون دوست دارم 

دوست دارم عشق من.به امید دیدنت... 

پس حالا میاد روی زمین قلم یاسی         بی تو دیگه واسه من پایان کلمه هاس

نظرات 4 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://shima-fans2011.mihanblog.com

سلام...مبارک باشه وب جدیدت!

مرسی عزیزم

amir یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

hi
kheily tahte tasir gharar gereftam ke didam to in ehsaso be man dary man laieghe in hame ehsasse to nistam
baraie ijade in veblag mamnonam azat
tanks

عزیزم به خودت نگیر من با امیر افجار بودم!

شیما دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://shima-fans2011.mihanblog.com

یاسی جان..اصلا توجه نکن!

شاید خیلیا بیان وبت بهت بگن من امیر افجارم ولی اصلا حرفشونو باور نکن..امیر حتما یه اثری از خودش میزاره@
تو وب منم خیلیا میگن من شیما ام..!!!!
ولی یه بار من تو فیس بوک به شیما پی ام دادم! اونم اومد نظر گذاشت!
راستی کنسرت امیر برگزار شدااااا!

میدونم عزیزم.بعضیا مردم آزارم دیگه.اتفاقا به امیر ایمیل دادم و گفتم وقتی میاد تو وبلاگم یه اسمی بهش گفتم که گفتم اونو بذاره واسه نظر دادن.
آره میدونم برگزار شد!منتظرم امیر برام ویدیوشو بفرسته با یه پیغام ویدیویی که گفت بعد از کنسرتش میده بیرون

صبا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

ببخشید ولی حالم بهم خورد

صبا تو کلا بی احساسی و از این رفتارت متنفرم.خیلیم بهت گفتم ولی آدم نمیشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد