طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

بیوگرافی فریبرز

 

من متولد آمستردام هلند هستم از 8 سالگی به موسیقی علاقه مند شدم و از همین سن به نوازندگی علاقه پیدا کردم.در 16 سالگی با ساز گیتار آشنا شدم و با استعدادی که داشتم تونستم در مدتی کوتاهی گیتار رو یاد بگیرم. به سازهای پیانو,پرکاشن,گیتار تسلط دارم.


خوندن رو از همون سن 16 سالگی شروع کردم ولی وقتی تصمیم گرفتم این کارو حرفه ای دنبال کنم, 3 سال به دنبال یادگیری پیش استاد آواز رفتم.
من در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش 2011 شرکت کردم  و از بین هزاران نفر موفق شدم به 10 شرکت کننده برتر راه پیدا کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.bacheshooloogh.mihanblog.com

اه اه اه تحفس؟
آدم قعطی بود ورداشتی بیو گرافی فریبرز رو گذاشتی؟
صدا داشت آخه؟
صداش از ته چاه در میومد!!!

هه هه خیلی باحال بود!!!!ولی فریبرزم کم طرفدار نداشت ولی حق با توئه اصلا صدا نداشت ولی آدم باحالی بود شخصیتشو دوست داشتم.البته نه بیشتر از امیر!!!

الی جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

خیلی هم خوب بوددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد