طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

بیوگرافی آوا

 

۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ در مشهد به دنیا اومدم. تبارم از مادر به آذربایجان می رسه و از پدر به یزد.
تمام مراحل تحصیلی رو تا پایان دوران دبیرستان در مشهد گذروندم. هیچ وقت شاگرد بدی نبودم، استثنا یی هم نبودم.
شعر رو خیلی دوست دارم ، از دوران دبستان شروع به خوندن شعر های فروغ فرخزاد کردم و بعدها احمد شاملو.

در سن نوزده سالگی برای ادامه تحصیل به پاریس اومدم و بعد از یاد گیری زبان فرانسه تحصیلات دانشگاهی رو شروع کردم. الان دانشجوی سال سوم دکترا در رشته ی زیست شناسی سلولهای بنیادی خون هستم.
از تقریبا ۹سالگی شروع به خوندن کردم (البته نه اصلا به صورت حرفه ای)... و حالا هم که با شما اینجام ، در گوگوش آکادمی... چه کسی فکرشو می کرد؟! خودم که هیچ وقت.

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:32 ق.ظ

سلام اوا

Mn پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ق.ظ

عاشقتم آوا

محمد دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام آوا
شبیه دختران شاهنامه هستی به خصوص گردآفرید

محمد موسوی صالحی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام آوا
تو شبیه گردافرید شاهنامه هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد