طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

دو عکس از بابک سعیدی

نظرات 3 + ارسال نظر
دیبا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://sun19.blogfa.com

وب قشنگی دارید
لطفا منم لینک کنید
لینکتون می کنم به من هم سر بزنید

عرفان پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.bacheshooloogh.mihanblog.com

این بابک سعیدی مادرش با مادر من دوسته!
تقریبا میشه گفت مادرش مشتری مادرمه!
واقعا هم خودش بود چون یه بار مستقیم از آکادمی نشونش دادن و مادرم فهمید که خودشه!
آخه اون به مادرم گفته بود من مامان بابک سعیدی هستم!
مامان من هم فک کرد خالی بسته ولی نه واقعا فهمیدیم که ننش بود!!!
نوشم گفت تو انگلیس به دنیا اومده و تازه وارده به این دنیا!!

چه جالب!!یکی از دوستای منم،دوستش،زن دوست صمیمی رهاست!

AFARIN یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy jannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cheghad shabihe hamn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد