طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

ولنتاین!!!

ولنتاین همه مبارکــــــــــــــــــــــــــــــ.....

ولنتاینتون مبارک دوستای قشنگم!وااای نمیدونین چقدر منتظر این روز بودم!میدونین چرا؟؟چونکه...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

چون دلم میخواست این روز رو به امیر جونم به عشقم،نفسم تبریک بگم!خوب حالا همه با هم:

1

2

3

                 امیرجونم ولنتاینت مبارک عشقم!


 

ولنتاین روزیه که آدم این روز رو به عشقش،به کسی که تمام روحشو تسخیر کرده تبریک میگه.خوب منم همین کارو کردم.اینم ایمیلی که دیروز به امیر دادم واسه ولنتاین.نظرتونو بگین راجبش:

سلام امیرجان خوبی؟امیدوارم همیشه خوب باشی و موفق.

فردا ولنتاینه.میگن این روز رو هرکس باید به عشقش تبریک بگه.خوب منم میخوام به تو تبریک بگم چون عشق من تویی.تمام زندگیمی.ولنتاینت مبارک عزیز دلم.کادوم هم واست یه دنیا بوسه و عشقه.اگه پیشم بودی که تمام دنیا رو به پات میریختم ولی متاسفانه نیستی.البته یه روز زودتر بهت تبریک گفتم چون میخواستم اولین نفر باشم و امیدوارم که بوده باشم.خیلی خیلی عاشقتم.یادت باشه هر اتفاقی بیفته و هرچی بشه،تا دنیا دنیاس دوست دارم و خواهم داشت.به امید دیدارت...

ای بابا...ولی خودمونیم،خیلی دوسش دارمااااااا!

خوب حالا میریم سراغ فال ولنتاینی:(راستی الان فهمیدم امیرجونم چقدر گل و مهربونه!برین فال مهر رو بخونین خودتون میفهمین)


برج حمل(فروردین)

شما بیشترین کارت ها، گل ها، و شکلات ها را هدیه می گیرید. البته فکر کنم بدتان هم نمی آید که..

خودتان هم برای خودتان گل و شکلات بفرستید!

 

 

برج ثور (اردیبهشت)

 یک دسته گل قاصدک، شکلات های ارزان قیمت و شامی در یک رستوران فَست فود؟ نگران نباشید، احتمالاً دارید کابوس می بینید!

 

 

برج جوزا (خرداد)

متولدین این ماه مثل سایر کارهایشان، امشب هم با دو نفر قرار دارند، و آخر شب را هم با دوستانشان برنامه می گذارند.

 

 

برج سرطان (تیر)

فکر می کنم برای متولدین این ماه هیچ هدیه ای از یک دستمال ابریشمی گلدوزی شده و یک بسته شکلات قلب شکل بهتر باشد.

 

 

برج اسد (مرداد)

یک شاخه گل رزی که معشوقتان برایتان فرستاده است اصلاً خوشحالتان نمی کند. فکر می کنید لیاقت حداقل صدها شاخه گل را داشته اید!

 

 

برج سنبله (شهریور)

اصلاً دوست ندارید که جعبه شکلاتی را که هدیه گرفته اید را با کسی سهیم شوید. همه اش نگران این هستید که مبادا یکی به آنها ناخنک بزند یا گل هایتان را بو کند!

 

 

برج میزان (مهر)

به هر کسی که می شناسید کارت ولنتاین می فرستید: آرایشگرتان، معلم هایتان، بقال محل، پسر خاله ی بقال محل و...دوست ندارید هیچ کس این شب احساس تنهایی کند.

 

 

برج عقرب (آبان)

برخلاف معمول شما اصلاً دوست ندارید که شب ولنتاین شام را بیرون صرف کنید. ترجیح می دهید یک شب رویایی را در خانه در کنار معشوقتان بگذرانید!

 

 

برج قوس (آذر)

اصلاً دوست ندارید برای کسی کارت ولنتاین بفرستید! اگر کسی بیشتر از آن چیزی که منظور شما بوده از آن کارت استنباط کند چه؟ به خاطر همین خودتان را به فراموشی می زنید که انگار یادتان رفته ولنتاین چه روزی است!

 

 

برج جدی (دی)

بوی گل شما را به عطسه می اندازد و اصلاً هم از شکلات خوشتان نمی آید! درعوض به نظرتان هیچ چیز برای ولنتاین بهتر از یک هدیه ی گران قیمت نیست!

 

 

برج دلو (بهمن)

دوست ندارید از روال عادی زندگی بیرون بیایید. همان چای گیاهیتان را می خورید و اصلاً هم فکر نمی کنید خوردن کمی شکلات باعث شود که مثل بقیه شوید!

 

 

برج حوت (اسفند)

عاشق اینجور مراسم ها هستید! اصلاً به امید همین روزها زندگی می کنید! فکر میکنید اگر هر روز زندگی ما آدم ها ولنتاین بود و همه به هم گل و شکلات هدیه میدادند، دنیا بهشت می شد!


خوشتون اومد؟؟خوب حالا میریم سراغ چندتا اس ام اس ولنتاینی که مطمئنم به کار همتون میاد!

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادو و عروسک

اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

 

.

 

.

 

.

 

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک


اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

 

 V:victor of love

 

a:adoring u

 

l:love u

 

e:every thing 4u

 

n:need u

 

t:thinking of u

 

i:i miss u

 

n:nothing but u

 

حالا چندتا عکس ولنتاینی خوشمل!


حالا به مناسبت ولنتاین میخوام 2تا عکس فوق العاده قشنگ از جیگملم بذارم که مطمئنم هیچ جا ندیدینشون(شایدم دیده باشین نمیدونم!!!!!)

به به!

جونم!!!


راستی این کادو رو امیرجونم به مناسبن ولنتاین بهم داد!مرسی عششششقم!(توهمو حال میکنین!!)

میدونین من چی بهش دادم؟هیچی!چون بهش گفتم عشق و محبتم بهش انقدر زیاده که نمیتونم با خریدن یه کادو نشونش بدم.ولی امیرجونم هدیه ام بهت یه عااااااااااااالمه بوسه اس!

خوب دوستای گلم امیدوارم روز خوبی داشته باشین.ولنتاین همتونم مبارک!!!راستی:

                                 نظر یادتون نره!!!

دوستون دارم یه دنیااااااااااااااااااا!بوس بوس و بای بای!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
armaghan سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://beautyworld2012.blogfa.com

عزیزمممممم خیلی خوشملل بوووووووددددددددد مفالک مفالکککککک ولنتاینتتتتت مفااالللککککککککک.........

عقیق سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

ولینتاین مبااااااااااااااااارکبدووو بیا وبم که هممون آپیم!!!!!!

اومدم اومدم!!!

سارا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://golerooz19.blogfa.com

ممنونم زیبا بود

سارا این دختره چقدر پرروئه اومده نظر گذاشته اسم وبلاگ تو رو نوشته!!!

ویشکا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ http://golerooz19.blogfa.com

چرا نظراتم رو تایید نمیکنی بقیه هم نظری دارن میخوای همه فکر کنن امیر خیلی طرفدار داره نه خیر این خبر ها نیست تا اعتمادی هست امیر تو سوسک سیاه هم نیست

خانوم بی شخصیت من هیچی رو توی این وبلاگ سانسور نمیکنم نظرت رو هم تایید کردم ولی اون پست رو حذف کرده بودم چون میخواستم پست ولنتاین بیاد اول وبلاگ الانم دوباره گذاشتمش..بعدشم هر آدمی توی دنیا طرفدارای خودشو داره واسه منم مهم نیست امیر چقدر طرفدار داره مهم اینه که من دوسش دارم.چرا اسم وبلاگ سارا رو نوشتی؟میخوای خرابش کنی جلوم؟نه عزیز من سارا واسم خیلی عزیزه و خراب نمیشه.

kt سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://googoosgacademy2011.blogfa.com

سلام عزیزم خیلییییییییییییییییییییییییییییییی آپ قشنگی بود

مرسی خبرم کردی

خیلی حال داد

کللللللی خوشگل بود

عکسای امیر م عالی بودن

بازم بیا گلم

kt سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://googoosgacademy2011.blogfa.com

ولنتاین مبارکککککککککککککککککککککککککککک

نیلو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http:// SANARAVA.MIHANBLOG.COM

ولینتاینت مبارک عزیزم. روز تولد من روز ولینتاینه !!!!!!!!!!!! من یه دختر بهمنیم البته ولینتاینو خیلی دوست دارم نمیدونم چرا این فاله این شکلیه تازه روز تولدمم هست؟؟

تولد تولد تولدت مباررررررررررک!!

Zahra چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

Dost daram bedonam shoma chikare Amir Mishin ke ham emailesho Darin ham einjori bahash harf mizani va far taajobam ke Amir vaghee an javabetono mide?

من هیچ نسبتی با امیر ندارم فقط عاشقشم.عزیزم من خیلی وقته که بهش ایمیل میدم و اونم همشونو جواب نمیده تا حالا من 50تا ایمیل دادم و اون فقط 3بار جواب داده.زیادم واسم مهم نیست.به خودشم گفتم که عاشقشم و اونم ازم تشکر کرد ازم.مگه بد حرف میزنم باهاش؟حرفای دلمو بهش زدم.بعدشم مگه باید نسبتی باهاش داشته باشم که آدرس ایمیلشو داشته باشم؟آره هم جواب منو میده هم جواب خیلیای دیگه رو.من همیشه همینجوری باهاش حرف میزنم و با اینکه زیاد جواب نمیده ولی خوشحالم که حرفامو میخونه و احساسمو میفهمه.

ویشکا چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://golerooz19.blogfa.com

ویشکا چی فکر کردی هان؟؟؟ عقده وبلاگ داری برو وبلاگ بزن اگر یه بار دیگه با اسم وب من نظر بدی میدونم باهات چیکار کنم فهمیدی!!!
یاسی جان لطفا نظرات این دختررو تایید نکن چون خوشم نمیاد کسی وجهم رو خراب کنه اصلا اگه من از امیر خوشم نمیومد توی وبم به عنوان بهترین خواننده آکادمی انتخاب میشد؟؟؟

سارا جونم ناراحت نباش من فهمیدم میخواد تو رو خراب کنه.نترس من بهت اعتماد دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد