طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

یه خبر عالی

سلام بچه ها!!یه خبر عالی!!یادتونه گفته بودم سارا نامزد امیره؟؟شایعه بود!!یکی از دوستام چند روز پیش بهش ایمیل داد و ازش پرسید که راسته یا نه.اونم گفت نه ازدواج کرده نه قصدشو داره نه کسی به نام سارا میشناسه!!!واای خیلی خوشحال شدم.البته من که میدونم بهش نمیرسم اما سارا لیاقت امیرو نداشت.خدایا امیرمو خوشبخت کن

موزیک ویدیو جدید امیر

سلام بچه ها.این یه تیکه از موزیک ویدیوی جدید امیره که مال آهنگ تجسمشه




جدیدترین عکس از امیر

سلام بچه ها!!خیلی خوشحالم که نفسم انقدر فعال شده.جیگرم واسه ۱۳بدر یه عکس گذاشته تو فیسبوک و به همه تبریک گفته!تو رو خدا ببینین چقدر ناز افتاده..!!الهی من فدات شم عسلم 

 

۲تا عکس ناز

سلام دوستام!!!امروز رفتم پیجم دیدم امیر روی والم ۲تا عکس گذاشته.انقدر خوشگله که نگوووووو!!!!!!عالین!!!یکیش اینه: 

 

نفسم در حال ناهار خوردن تو لندن.نوش جونت عشق من.چقدرم خوشتیپ شده جیگرم 

 

این یکیم عمر من در حال باغبونی کردن تو حیاط پشتی خونشون.ایشالا فدات بشششششم که همه چی بهت میاد نفس من.روانیتم 

بازگشت

به کوری چشم همه ی حسودا این وبلاگ بازگشایی شد.دیگم چرت و پرت ننویسین چون تایید نمیشه.