طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

عکسای جدید از امیر(سری ۵)

میخوام از همه کسایی که میان به این وبلاگ یه خواهشی بکنم.من خیلی درخواست داشتم واسه ایمیل امیر.من نمیتونم  و اجازه ندارم که ایمیلشو به کسی بدم.پس لطفا ازم نخواین.مرسی. 

 

 

برین ادامه مطلب

 

ای جانم 

 

کاش جای آوش بودم... 

نظرات 14 + ارسال نظر
بهنازخانوم یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

سلام یاسی جون.
عکسات خیلی خشگل بودن...
باریکلا...
این امیره همش میخنده
هه

عشقم شاده.عین خودم.فداااش شم ایشالا.

ارمیا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ http://tree.blogfa.com

مگه تو امیرو میشناسی که ایمیلشو داری؟؟؟
می شناسیش یا از توی فیس بوک ایمیلشو پیدا کردی؟؟؟
تورو خدا زود جواب بده دارم میمیرم از کنجکاوی!!!

منم مثل شماها امیرو از آکادمى شناختم.بعدشم به جیمیلش ایمیل دادم و با هم آشنا شدیم و چون بخاطر حرفام یه جورایى باهاش صمیمى شده بودم و اونم بهم گفت منو مثل خواهرش دوست داره،ازش خواستم ایمیلشو بده و اونم داد.

اوش دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ق.ظ

سلام. وای کاشکی من جای امیر بودم. ببخشیدا میشه یه چیزی بگم من عاشق امیرما اما همون طور که تو امیرو دوست داری من اوشو اون موقع تنها ارزوی من حذف شدن امیر بود چون عاشقانه عاشق اوشم ولی بازم هزار بار میگم کاشکی امیرو اوش بغل هم واینایستاده بودن و اون روز شهرزاد و شیما حذف میشدن خوش باحالت هم ایمیل امیرو داری و هم باحاش در ارتباطی و هم اهنگ میخونه و تو منوتو میبینیش من چی بگم که اوش حتی اهنگم نمیخونه و در هر صورت ناراحت شدم ۴ شد نباید ماهان ۳میشد باید همون اولا حذف میشد به امید روزی که هم اوش و هم امیر کلی اهنگ بخونن و موفق شن لطفا اگر از اوش عکسی دیدی تو سایتت قرار بده اگه اشکالی نداره ممنونت میشم بای بای

باشه حتما

شکوفه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.safarifardsh.blogfa.com

سلام وبت عالی عالی به وب من بیا منتظرتم

V.J سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

Yasi khanoom ke migi emaile amiro nemitoonam bedam mahze etela ye shoma emaile amiro hame daran chon adresesho gozashte too facebook va gofte har ki doos dare baram payam befreste.........
hala age har ki khast begoo khodam behesh bedam chon amir jan javabe payamaye mano hamasho dade ta hala...........
dar zemn kheili doos dashtam bedoonam shoma chan salete??????

عزیزم اونی که شما و همه دارن آدرس جیمیل امیره همه اونو دارن خودمم میدونم.اما من آدرس ایمیلشو دارم بقیه هم اونو خواستن که نمیتونم بدم.فهمیدی حالا؟؟چه جالب.جواب همه پیام های منم داده.من 16سالمه.

ارمیا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://tree.blogfa.com

چه جالب!!!
خوب امیر آدرس وبلاگتو داره؟ یعنی تا حالا اینجا اومده؟

برو توى این وبم:
afya.blogsky.com
اونجا همه چیو میفهمى.

ایدا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

یاسی جون منظورت از اینکه جای اوش بودی چیه؟

بغلش میکردم

agandomi شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://http:

مرسی یاسی جون عکسات حرف ندارن

خواهش میکنم

نوا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

منم امیر را دوست دارم ونگران نباش منم ایمیلشو دارم

Anna جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

ااااااااای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم...

ندا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

عزیزم میشه ازت خواهش کنم بگی ایمیل امیر رو از کجا پیدا کردی؟؟؟؟؟؟

از خودش پرسیدم

یه نفر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

از این پسره با تمام وجود بدم میاد با اون قیافش بی ریخت بد ترکیب صورتش آسفالته

آنا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

من هم عاشقشم

من شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

بچه جون برو به درس و مشقت برس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد