طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

!!!!

اومدم اینو بذارم و برم!!نمیدونم دیدین یا نه.


(بچه ها موهای من و امیر دقییییقا رنگ همه.امروز فهمیدم اینو)

نظرات 39 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

جونم آوش

تینا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

چه جالب موهای منم همین رنگهیاسی از امیر بخا تا چند تا عکس هنری بگیره .بعد آیا کلیپ تجسمش کامل شده.

عزیزم هنوز کامل نشده.چشم حتما بهش میگم.

گلناز دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

اصلا جالب نیست

NilOo دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://asal0darchin.blogfa.com

بابا شباهـــــــــت !!!
آپم پاشو وَیا

shahin دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ

به به به به
ایول بابا
ولی حیف موهای من مشکیه

ماندانا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام یاسی جان
آخی!
منم بعضی وقتا از این جور چیزا درمورد خودم و کس دیگه پیدا میکنم...
بعد مگه از مغزم میره بیرون؟!
بعد اون چیزا همراه چیزای دیگه تو فکرم با هم دیگه تمام فکرمو پر میکنن
اگه حوصله نداشته باشم اون چیزا واقعا میرن رو اعصابمو نمیتونم از فکرم بیرونشون کنمو تمرکز کنم!
ولی اگه حال داشته باشم میبینی نشستم کتابمم (مال مدرسه)جلوم باز همشم به اون فکر میکنم!
نمیدونم تو هم این طور میشی یا نه،
ببخشید طولانیش کردم
ممنون فعلاً

آره منم همینجوریم ولی 1000نفر مثل من هستن که رنگ موهاشون مثل امیره پس این چیز مهمی نیست.مهم دلامونه که یه دنیا فاصله داره از هم.

A20 دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

اخیییییییییییییییی
چقدر احساساتی...
چه قدر مسخره...

ماندانا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

خب این که معلومه یه عالمه آدم با بعضی متشابهات پیدا میشن،
منم دقیقاً بات موافقم ،
و من به این هم اعتقاد دارم که مهم نیس دیگران چی فکر میکنن یا اون فکری که خود من دارم چقد کم اهمیته یا...به هر حال اون واسه من مهمه و حتی اگه یه چیزی هس که منو (حداقل ته دلمو)خوشحال میکنه،چرا نذارم بکنه؟دنیا ارزش اینجور نذاشتنا رو نداره...
و از همه مهم تر همونه که:فاصله هیچوقت باعث نمیشن که قلب یکی از تپش برای دیگری بیفته،
البته این نظر شخصی منه
خوشحالم که با من هم عقیده بودی یاسمین عزیز

البته واسه بعضیا باعث میشه ها!

shahin سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

اوهو
A20 جان کجای این مسخره بود؟

پیش مرگ امیر سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

بابا یه خورده اون دقتی رو که تو پیدا کردن این جور چیزا داری توی درست به کار ببر. تازه این قدرم برات مهم نباشه. رنگ موهای منم مثل رنگ موی امیره.تو هم مگه بیکاری سر امتحانا می شینی سر این وبلاگت.برای همین اینقدر نمره هات گند شده دیگه. تازه من شماره تلفنشم دارم. اصلا خودش بدون این که من بهش بگم که بده داد. بسوز. حالا تو شوکش بمون که من کیم.

ببین من آدرس یه روانپزشک عالی رو دارم ها.مدرکش رو توی انگلستان گرفته.میخوای آدرسشو بهت بدم یه سر بهش بزنی؟؟آهان اینو بهت بگم.من طبقه دوم خونه ی امیر اینا زندگی میکنم داریم کارای عقدمونو میکنیم حتما دعوتت میکنم توهم خانوم!

به تو چه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

یاسی کوچولو عقب موندی
من به امیر یه ایمیل زدم امیر گفت
خیلی دوست دارم
فکر کردی فقط خودت ایمیلشو داری

احتمالا خواسته بگه دوست دارم خفه ات کنم

shahin سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

جناب یا سرکار به تو چه
الحق که به تو چه

nilooo چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

حقا 2 تاشون عشقنننننننننننننننن
آوشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
و داداش امیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییرررررررررررر
خدایی حال میکنم هردوشون چه فیگوری گرفتن به خصوص عشقم اوش قربونش برررررررررررررررررررررم

پیشمرگ امیر چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

آره جون خودت.برو به یکی بگو که نمیشناستت.تازه اون روانپزشکت با اون مدرک انگلستان به درد تو احمق می خوره.تازه اسکول عقل کل مگه امیر تو ایران زندگی میکنه که همسایه ی شما باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب من حرفایی زدم که با دروغای تو یکسان باسه.

غزال (پیشمرگ امیر) پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

شوخی کردم که شمارشو دارم بابا.من کیم که اون شمارشو بهم بده.تازه عزیزم من می خواستم سربه سرت بذارم.منم مثل تو یه عاشقم.عاشق کسی که هیچ وقت بهش نمی رسم.

زهرا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

حد اقل یک اسم درست بزار پیشمرگ امیر اگه برات مهمه پس چرا بد حرفی در ضمن اگه شمارشو داری چرا به ما میگی ..................

غزال پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

زهرا خانم اول نظرارو کامل بخون بعد نظر بذار

زهرا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

جدی؟ یعنی می خواستی مثلا خود نمایی کنی غزال خانم. در تعجبم که یاسی هیچی نمی گه.

غزال جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

البته فکر نکن من منت کشی کردما!!!!من دیدم خیلی به امیر علاقه داری گفتم سر به سرت بذارم.فقط همین.راستی کدوم مدرسه میری؟

ادب

به تو چه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

جناب بی شعور shahin لطفا اگه
میشه اون دهن گندتو ببندیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اگه از اینجا گم شی بیرون لطف بزرگی به همه کردی

زهرا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ق.ظ

ممنون یاسی ولی برای اذیت <راستی من دوست امیرم=تقلید از غزال> ممنون عزیزم شوخی کردم

زهرا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ق.ظ

ممنون یاسی ولی برای اذیت <راستی من دوست امیرم=تقلید از غزال> ممنون عزیزم شوخی کردم

طلوع شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

یاسی جان رنگ موهای من هم عین موهای امیره

غزال یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

زهرا خانم خود یاسی هم میدونه.من فقط یه شوخس کردم باهاش.تازشم من باهاش فامیلم.خودشم فهمید من سربه سرت گذاشتم.فقط به خاطر یاسی که هیچی بهت نمی گم.

خانوم به اصطلاح "غزال" از این شوخیا نکن تا کسی اینجوری بهت نپره.راستی سپهر چطوره غزال خانوم؟!؟!؟!

GABI دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

بیبین من از کجا بفهمم راست میگی یا نه اگه حرفت راسته عکس خودت هم بذار

آخه این موضوع انقدر اهمیت داره که بخوام دروغ بگم؟

armita دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://yourblogname1391.mihanblog.com/

موهای منم هم رنگ مو های امیره

به اصطلاح غزال چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

سپهر کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توی همون کتابی که شما شخصیت اصلیشی!

به اصطلاح غزال چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

آهان.تازه بعد از نیم ساعت فکر کردن فهمیدم.سها یه چیزایی در مورد سپهر بهم گفته.با این مشخصاتی که میگه دلم رو برده.خدا کنه یکی از این پسرا گیر ما بیاد.سها میگه فعلا ایران نمیاد و تو رم زندگی میکنه. عاشقش شدم

حنا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

GABIخانم من یاسی رو دیدم .راست میگه.تازه این موضوع برات مهم نباشه که من سر این چیزا حساسم.خودت میدونی.

شیرین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

جالبه ولی من با زهرا موافقم چون حرفت بی معنیه در ضمن یاسی واقعا فامیلته یا دروغ میگه؟

فامیلمه

علی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

داستان جالبی نیست اگه می خواین بحث کنین برین یاهو تو که هیچیییییییی نمیگی.

غزال شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

یاسی چرا جواب شیرین جان رو نمی دی که از کنجکاوی دارن می ترکن؟؟؟؟؟؟

شیرین یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

عزیزم فکر نکنم فامیل بودن با یاسمن بتونه چیزیرو عوض کنه چون این سایت اصلا به تو مربوط نمیشه.

HANIEH پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://rahaetemadihanieh.blogfa.com/

سلام یاسی جون.
ممنون که به وبم سر زدی.
شاید چیزی که میخوام بگم مربوط نباشه به امیر. ولی:
من رها رو میخوام!
ایمیلشم ندارم.اه.
مردم از نبودنش!
بازم سر بزن.

ابی بادی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ

GABI شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

ببین غزال خانم دیونه من نمی دو نم که تو منو با کی اشتباهی گرفتی .
تازه هم اگه برات مهم است پس چرا اول کار با توهین و دعوا شروع کردی ؟ پس این قدر حرف اضافه نزن

غزال جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

GABI جان من شما رو با هیچ کسی اشتباه نگرفتم.اونی که شما رو اشتباه گرفته حنا هستش نه من

غزال شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

هی من می خوام این موضوع رو تمومش کنم بعد شما ها کشش می دین.تازشم من به عنوان فامیل تو وب یاسی نمی گردم وبراش نظر نمی زارم.اینو گفتم که بدونین.یه موقع ام می بینین که من پای فامیل بودنم با یاسی رو وسط می کشم واسه اینه که مجبورم.

میسیز دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

چه دوستای ارازل واوباشی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد