طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

عکسای امیر در برنامه هم آواز

نظرات 27 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.latinagirl.persianblog.ir

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشگل بود عسیسم مرسی

شیما یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

goooogoooooliii

ساحل دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

چقدر چیز های تکراری بابا ول کن دیگه عکسای امیر در برنامه هم آواز اههههههههههههههههههههههه با این سایت بد

ببخشید عزیزم تو برو این غرغرها رو به امیر بکن نه به من.

دنیا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

خیلی خوشگل بودن این ویژه برنامه نوروزو خیلی دوس دارم اگه قسمت هم آواز ویژه برنامه عیدو داری میشه لینکشو وا3 دانلود بذاری لطفا؟

عزیزم من ندارم ولی اگه adsl داری برو این سایت آنلاین نگاه کن:
www.googoosh2011.blogsky.com

رومینا جون دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

با سلام
من یه پیشنهاد برات دارم، منم از طرفدارای امیرم (البته نه در حد تو) و میخواستم اون قسمتی که در ویژه برنامه نوروز با امیر مصاحبه شد رو ببینم ولی عید نتونستم الان هم adsl ندارم که دان کنم و مطمئنم خیلیای دیگه ئم هستن که مثه من نمی تونن دانش کنن حالا به هر دلیلی! کلا میخوام بگم تو که وبت یه وب تمام عیار برای طرفدارای امیره و هر چیزی از امیر بخوای توش پیدا میشه اگه خودت این تیکه از مصاحبه رو داری لطفا سئوال و جوابهای امیرو تایپ کن و مثل یه مصاحبه توی وبت قرار بده، مطمئنم خیلی پرطرفدار میشه و اگه اینکارو بکنی واقعا ممنونت میشه

عزیزم حرف خاصی نزدن فقط داشتن راجب آلبوماش حرف میزدن که امیر گفت آلبوم تجسم رو داده بیرون که اگه کسی نتونسته دانلود کنه تو صفحه فیسبوکش هست.بعدشم گفت داره رو آهنگای جدیدش کار میکنه و یه ویدیو کلیپ داره میسازه که همون کلیپ تجسمه.بعدشم رفت روی استیج و آهنگ از تو 20 تر رو خوند.همین!!

بهار سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

تو اکادمی حقش بود برنده بشه ولی حقشو خوردن ولی اینجا حق شو کرفت ان قدر خوش حال شدم جایی که مهران حزف شد امیر خیلی خوش کله

رومینا جون چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

ولی دوستام میگفتن یه حرفای دیگه هم زدن مثلا امیر گفته حالاحالاها قصد ازدواج ندارم! دیگه چی گفتن؟؟

همینا دیگه.امید بهش میگفت قصد ازدواج نداری؟من همش پیگیری میکنم ببینم تو ازدواج میکنی یا نه.امیرم گفت نه فعلا قصدشو ندارم هروقت خواستم ازدواج کنم خبر میدم.امیدم گفت آخه عواطف امیر شکنندست تازگیا هم ترک خورده!!

mary jooooon چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام یاسی جون من زیاد اینجا میام امادفعه اولمه دارم نظرمیدم منم از طرفدارای سرسخت امیرم خوشحال میشم باهم دوست شیم درضمن وب خوبی داری گلم

مرسی عزیزم

درسا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

خیلی قشنگه...
برنامه واقعا عالی ای بود
امیر هم که مثل همیشه ترکوند

behnaz پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ق.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

سلام یاسی جون.
چطوری عزیزه دلم؟؟
من فیلمای نوروزیو دارم.
امیر اهنگ خونده تصویریشو دارم.
اگه خواستی بگو.

سلام عزیزم.خوبم مرسی.خودم دارم واسه دانلودم گذاشتم.

ستایش پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.latinagirl.persianblog.ir

چرا اصلا به وبم سر نمی زنی؟؟؟

ببخشید عزیزم

سینا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ

کست تو کون امیر افجار.
چطوره؟؟؟؟
دوست داری؟؟؟؟؟

نه من دوست ندارم اگه خیلی مایلی خودت اینکارو بکن.

ermia یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

آقای سینا ... از طرف من به پدر و مادرت بابت تلف کردن اون همه وقتی که برای تربیت کردن تو هدر دادن تسلیت بگو ....

آفریــــــــــــــن عزیزم.بگو منم پشتتم.

A20 دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

خب آدمای امثال سینا زیادن!!
چرا تو نظراتشون رو تائید میکنی؟؟
نمیگی امیر به وبت سر بزنه اوضاع بیریخ شه؟؟؟؟؟؟!!!

آخه دلم نمیخواد فکر کنن من جلوشون کم میارم.

آوا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://wwwava.persianblog.ir

سلام یاسی جون
خوبی؟
میگم میشه ایمیل امیر رو بهم بدی یا اینکه به امیر بگی که به وبم سر بزنه؟

باشه عزیزم من تو پیج امیر آدرس وبتو مینویسم.

ermia سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

نه یاسی جونم این که نظرشون تایید نکنی به معنای کم آوردن نیست اتفاقا به این معنیه که تو آدم حسابشون نمی کنی ... این جا فقط آدما میتونن کامنت بذارن و اگه تو نظرشونو نزاری تو وبت یعنی آدم نیستن البته مطمئنا خودشونم اینو میدونن ولی با این کار میتونی بهشون یادآوری کنی

باشه عزیزم حتما

نرگس چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

چرا انقدر خودتونو درگیرش میکنین. اون داره زندگیشو میکنه. بیخیال. خودتون تلاش کنین تا موفق بشین

توی چی تلاش کنیم؟؟

ارمیا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

یاسی تو خبر داری بالاخره شنبه تعطیل شد یا نه؟؟

آره تعطیله.

maryam پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ق.ظ http://tnt103.blogfa.com

با خوشکل.خوشتیپ!برنده!بابا حافظه!ها!!!!!!!!!!؟هیچ عکسارو دیدم جو گیر شدم یاد هم آواز افتادم!راستی درود!آهان آجی یاسی جون ببخشید دیر به دیر میاما آخه درس نمیذاره که بیام به دوسیت جونیم سر بزنم!راستی آجی امتحاناتت رو خوب بدیا!بابای

هه!خواهش میکنم عزیزم.مرسی.

یسنا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ http://jone.parsfa.com

سلام یاسی عزیزم حالت چه طوره این چند مدت درگیر امتحانام بودم وقت نمیکردم بیام.دلم برات تنگ شده.

سلام عزیزم خوبم مرسی.منم همینطور.خوش بحالت که امتحانات تموم شده

mahsa پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ http://rahajoooooooooooooon.blogfa.com

سلام دوست خوبم
آپ کردم اگه دوست داشتی بیا

mahsa جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://salomemanoto1.blogfa.com

بدو بیا آپم

Zahra سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

Bacheha barname tech show ro didin ba Amir va robatesh be esme bat-1 mosahebe kardan 2 3 roz dg darsesh tamome

سهیل چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام خواهشا این همه از این یاروی بی قدوقواره تعریف نکنین.از قدیم گفتن:نیم کیلو باش ولی مرد باش
بای بای به همگیتون

هرکى نظر خودشو داره

نسترن (شاهین) یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

سهیل خان درسته که هرکس نظری داره ولی خدای نکرده کور که نیستی داداشم چشه مگه؟ تازه تو وب طرفداراش این حرفا رو نزن لطفاً چون به ما طرفداراش بر می خوره و همه مثل من با شما محترمانه برخورد نمی کنن

f3 شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست داریم
عاشقتیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
[:S007:
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
قشنگ بود
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پیمان شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.khabarkhabar123.blogfa.com/

سلام یاسمین خانوم وبلاگ خیلی قشنگی داری
منم وبلاگم تازه درست کردم خوشحال میشم لینکم کنی منم لینکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد