طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

عکسای جدید


امیر:امروز صبح از پنجره اتاقم


نظرات 15 + ارسال نظر
titi gaga جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://mother-monster2.blogsky.com

صدای امیر خیلی قشنگ بود نباید چهارم میشد ............
ولی من از وقتی ازش خوشم اومد که اهنگ پوکر فیس لیدی گاگا رو خوند
خیلی اهنگ سختی انتخاب کرده بود ولی جالب بود

منم همینطور

مهسا پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

به به چه عجب بالاخره آپ کردی خانوم خانوما

قربون شما!

yasi چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://yasi-farzad.lxb.ir

سلام..
وبت فوقالعادست خوشحال میشم منم تو وبت ثبت کنی راستی به منم سر بزن..
یاسی

توام که واسه عشـــق من وبلاگ زدی!!

رها جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام یاسمین خانوم این اولین باریه که تو وبت نظر میدم چون تازه پیداش کردم منم یکی از طرفدارای سفت و سخت امیرم و اصلا با اینم مخالفم که میگن امیر خوش قیافه نیست هر کی گفته خیلی کج سلیقه بوده و معنای زیبایی واقعی رو نمیدونسته آدم باید چهرش به دل بشینه و خوش خنده باشه مثل امیر من که هر وقت به عکسش نگاه میکنم همه غمای دنیا یادم میییییییره.

jOOOOooooOOOOoooo یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

چیشد این امیره ازدواج کرد بالاخره؟؟

فعلا نامزد کرده

تارا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام وبلاگ عالی داری میخواستم بدونم از دنیز جون آدرس وبلاگی داری یا نه؟ ممنون

www.rahaetemadi.blogsky.com
www.denizelizeh.blogsky.com

سودابه شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ http://hotlove2012.blogfa.com


سلام یاسی جون ...

وب خوشملی داری ....

اگه دوست داشتی و مایل بودی به منم سر بزن

:) سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

از کجا میدونی امیر نامزد کرده ؟

nafas چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

یاسی جووون اسم این دختره که میخواد با امیر ازدواج کنه چیه؟میدونی؟

فکر میکنم سارا

...... چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

عزیزم از کجا میدونی آخه امیر نامزد کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توى فیسبوک زده بود

آتنا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام.
وای من عااااااااااشق امیرم
هرچی تونت میگردم نمیتونم ویدیوهاش توی آکادمی وگوش روپیداکنم کمکم میکنید؟؟

آتنا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

اتفاقاامیرخیلی خوش قیافس شبیه مایکل اسکافیلد

شکوفه یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام یاسی جونم خوبی؟ راستش دلم واست تنگ شده بود گوشیتم که خاموشه بچه درس خون فک کنم تا حالا 7 یا 8 دور کتابا رو خوندی خانم دکتر آینده
احتمالا به وبلاگتم سر نمیزنی حسابی مشغولی.خواستم یه حالی ازت بپرسم عزیزدلم دوست خوفم
ایشالله که مزد زحمتات رو بگیری و پزشکی قبول بشی واس ما هم دعا کن یه چیزی قبول بشیم فرقی نداره چی باشه
راستی از اینکه امسال با دنیز هم مدرسه ای هستی خیلی خوشحالم منم چند وقت پیش سحرم رو دیدم بعد از دو سال منم حال تو رو داشتم اصلا نمیتونستم ازش جدا بشم محکم بغلش کرده بودم اونم تو خیابون
راستی آدرس ایمیلمو گذاشتم اگه دوس داشتی ایمیل بده خوشحال میشم
ببخشید که زیادی حرف زدم دوست دارم گلم ایشالله که خوب و خوش باشی همیشه خدا نگهدارت

شکوفه یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://khaterat-p-sh.blogsky.com

سلاااااااااااام یاسیه خوشگلم اول از همه توللللللللللللللللللللللدت مبارک گوشیت خاموشه اون یکی وبلاگتم نظراتش ثبت نمیشه مجبور شدم تولد دوست خوبم رو اینجا تبریک بگم امیدوارم که ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله بشی گلم
خییییییییییییییییییییلی دوست دارم عسیسم ایشالله صدسال به این سالا فدات شم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

کیمیا پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ

س یاسمین جووووووووووووووووووون وبلاگتون عالیه مر30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد