طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

2تا خبر بد

وااای بچه ها برخلاف دیروز که یه خبر عالی داشتم،حالا یه خبر مزخرف دارم...رفتم تو وبلاگ یکی از دوستام،عقیق،دیدم نوشته پدربزرگش فوت کرده و و پدرشم ناراحتی قلبی داره و توی بیمارستان بستریه و هنوز نمیدونه این خبر رو.بچه ها تو رو خدا براش دعا کنید خیلی شرایط بدی داره..


و دومین خبرم این که نزدیک بود یکی از بهترین دوستامو از دست بدم چون دست به یه کار احمقانه زده بود ولی خدا رو شکر نجات پیدا کرد...دوست عزیزم که خودت میدونی کی هستی،الهی من فدات بشم،تو رو خدا به هرکی فکر نمیکنی به من فکر کن که چقدر دوست دارم و اگه خودتو بکشی منم میمیرم.خواهش میکنم دیگه هیچوقت تحت هیچ شرایطی این کارو نکن.اونجوری منم میکشی...

یه خبر فوق العاده

سلام دوستای نازنینم!عاشقتونم بچه ها!امشب خیییلی خوشحالم چون امیر جواب ایمیل ولنتاینمو داد!بهم گفت:یاسی جان ممنونم ازت ولنتاین تو هم مبارک امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی(این چشمکه رو هم فرستاد)

بچه ها نمیدونم احساسمو درک میکنین یا نه ولی امیدوارم همتون یه روز این حس فوق العاده رو تجربه کنین...اولش که ایمیلشو دیدم،همینجوری موندم.به چشمام اعتماد نداشتم.بعدش از ته دلم جیغ زدم(خدا رو شکر تو خونه تنها بودم)بعدش زنگ زدم به دوست صمیمیم و بهش گفتم چون اگه به یکی نمیگفتم میمردم.توی اون سرما تمام بدنم گر گفته بود داشتم میسوختم.به خدا باورتون نمیشه،نمیدونم چجوری توصیف کنم.فقط میدونم که نمیدونستم باید چجوری هیجانمو خالی کنم بغضم تو گلوم گیر کرده بود و نمیشکست دستام میلرزید نفسم بالا نمیومد پاهام که قشنگ 10سانت میومد بالا 10سانت میرفت پایین.خلاصه یه 40دقیقه ای طول کشید تا آروم شدم و خودمو پیدا کردم...

فقط میتونم بگم امیدوارم هرکسی تو این دنیا به عشقش برسه با به یه طریقی بهش نزدیک بشه(مثل من)واسه همتون آرزوی موفقیت میکنم.خدافظ دوستای گلم دوستون دارم.امیرم دوست دارم.علاقه ام بهش 10برابر شد.بوس بوس و بای بای!

دانلود آهنگ یه حرفایی از یک خواننده ایرانی به نام محمد!

تو رو خدا میبینین تقلید رو به چه وضعی کشوندن؟؟حتما دانلود کنین!! 

 

http://s1.picofile.com/file/7300195585/Mohammad_Ye_Harfayi_1_.mp3.html

دانلود زنگ موبایل آکادمی موسیقی گوگوش!!

بچه ها این یه تیکه کوچیک از آهنگ یه حرفاییه که گذاشتن واسه زنگ موبایل!!!!هه هه!! 

  

http://s1.picofile.com/file/7300124294/Googoosh_Music_Academy_.mp3.html

عکسای جدید

سلام دوستااااااااااااااان!من برگشتم با کللللللللی عکس جدید!مثل همیشه هم که خودتون میدونین...امیرجونم خوشتیپ و خوشگله!!برین حالشو ببرین. 

 

اینجا یکم تپلی شده!! 

خوب چطور بود؟؟خوشتون اومد؟؟نظر یادتون نره.بوس بوس و بای بای!!