طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

عکس های پشت صحنه موزیک ویدیو تجسم

 

الهی فدات شم خوشتیپ خوش هیکل مممممممممن  

نظرات 30 + ارسال نظر
shahin سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

ای جانم
ای جانم
نازی
داداش جونم
فدات
توهم دستت درد نکنه ابجی

خواهش مکینم عزیزم

نیلو چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://nargolchin.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟
خواستم بگم انتخاب خوبی کردی. به نظر من هم فرد خوش تیپی است.
اگه میشه ایمیل امیر جان رو به من email کن.
در ضمن اگه تونستی ایمیل فریبرز رو هم بفرست.

ماندانا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام یاسی جان
میسی از عکسای خوشملت

خواهش میکنم عزیزم

Lily چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://asal0darchin.blogfa.com

آپـــــــــــــم بدو بیا...!

Lily چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://asal0darchin.blogfa.com

خیلی قشـــــــــــــــــنگه...! میسی

********* پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

امیر لیاقت تو رو نداره که اینقد لی لی به لالاش میذاری.من تو رو می شناسم .تو هنوز جوونی و فرصت عاشق شدن زیاد داری.
I LOVE YOU

خیلی دوست دارم بدونم کی هستی.

andya پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

like.tank you. yas

paniz پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

salam yasi joon mersi az axaye qashango nazet. ali bod

خواهش میکنم عزیزم

به تو چه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

بد بخت چاق بد ترکیب
تو لیاقت امیر جووووونمو نداری
دیگه ام بهش ایمیل نزن
بعد هم در مورد اون قزییه خودت خفه شو
فهمیدی احمق جون

ایمیل میدم ببینم کی جلومو میگیره؟

دنیا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ

خوبه ولی دختره بی نهایت................. بهتره روی چیز دیگه ای کار کنه ولی ممنونم یاسی جون.

888888888888888888 شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

تو لیاقت امیروووووووووووووو
نداری

تازه گیا امیرو خیلی میبینم خیلی خیلی زیاد
منظورمو که میفهمی

سروناز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

fadaye oon jeste t besham man bahaaaaaaaaaaaaallll

hana دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

ey janam cheghadr naze.

ماندانا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

یاسی جونم میشه خواهش کنم آهنگ هیاهوی خانوم گوگوش رو هم واسه دانلود بذاری..
قربون دستت.

اسکل پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

ببین مادر....
انقد اسکل نشو.ما خریم اره(مثه خودت)؟؟
امیر دور از جون مگه الافه بیاد جوابه ایمیله تو رو بده...
دخترای خشگلو ول کنه بچسبه به تو؟؟؟
خوابیا.نه؟؟؟
بیخیال

اسکل جان مگه امیر از پشت ایمیل میتونه قیافه مردمو ببینه؟درضمن منم خودمو خوشگل حساب میکنم پس جواب منم میده.فهمیدی؟؟

شیرین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

عزیزم می شه قسمت اول مسابقه هم آواز رو برای دانلود بزاری؟

منا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

شیرین راست میگه اون قسمتو داری؟

ملیسا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

حتی ماهانم ویدیو داد بیرون .فریبرزم داد اون وقت هنوز نفر 4 مسابقات آکادمی یک ویدیو هم نتونسته بسازه حتی بااون دختر زشت واقعا ناراحت نشی عزیزم ولی خواهشا این رو به امیر بگو که ما بیشتر از اینا انتظار داریم .

امیرم داره میسازه دیگه.درضمن اینو هم در نظر بگیر که امیر دانشگاه میره و الانم امتحان داره پس بیشتر از این نباید ازش انتظار داشته باشین.

مریم دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

ببین یاسی من با نظر این شخص( اسکل‌) و با لحن تندش اصلا موافق نیستم فقط بعد از خوندن نظرش یه سئوالی شدیدا ذهنمو کنجکاو کرد ... و از پرسیدن این سئوال اصلا قصد جسارت ندارم فقط میخوام بدونم تو واقعا فکر میکنی خشگلی؟؟؟ یا فقط برای اینکه دهن اون یارو بسته بشه این حرفو زدی؟؟؟

آره فکر میکنم هستم.آدم باید اعتماد به نفس داشته باشه.

عسل سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://http://amirafjar.blogsky.com/Comments.bs?PostID=117

ببین من قصدناراحت کردنتو ندارم ولی نوشته هاتو خوندم فهمیدم زیر 17 سالییی.....اوجه سنته.......بیچاره امیر کلی تو دلش میخنده ب حرفات!تازه اگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر بخونه...بازم میگم از رو غرض نمیگم همه تو این سن همینن.حق داری

تو چرا انقدر از سن حرف میزنی؟ببینم خودت چند سالته؟آره من زیر 17سالم.شایدم اقتضای سنم باشه.تو خیلی خودتو بزرگ گرفتی؟

کیمیا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://roozabi.samenblog.com

سلام عکس های خیلی قشنگی بود دست همتون درد نکنه..

مریم چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

آره درسته ادم باید اعتماد بنفس داشته باشه ولی نه تا این حد! منظورم اینه که اعتماد به نفس کاذب خوب نیست

اینکه آدم بدونه قیافش خوبه که کاذب نیست.شما دخترا عادت کردین که همه دخترا بگن ما زشتیم.

مریم پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

اینکه آدم بدونه قیافش خوبه که کاذب نیست ولی اینکه آدم فکر کنه که قیافش خوبه کاذبه!
راستی منظورت از (شما دخترا) چی بود؟؟؟ مگه تو دختر نیستی؟؟؟ اصلا کلا میشه درمورد این جمله ات توضیح بدی چون نفهمیدم چی گفتی؟(شما دخترا عادت کردین که همه دختره بگن ما زشتیم)
فک کنم یه قسمتو اشتباه نوشتی !!!

منم نگفتم فکر میکنم.گفتم میدونم.
چرا منم دخترم ولی واقعا بدم میاد از اینکه مثلا با یکی میشینی حرف میزنی،همه ی دخترا،میگن وای اصلا قیافه من خوب نیست و خیلی زشتم و...خدایی نمیگن؟؟

bahar پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام عزیزم وبت حرف نداره ...اولین وبیه که میبینم انقدر از امیر جووون خبر گذاشته شده توش.یاسی جان به حرفاشون گوش نکن خوشکل خانم از حسودیشونه...تو با انرژی به کارت ادامه بده گلی

مرسی عزیــــــــــــزم

مریم جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

منظورم اینه که تو فکر میکنی خوشگلی (در صورتی که اینطور نیست) و این اعتماد به نفس کاذبه.
آره اونجوری مثل اونا هم خوب نیست ولی مثل تو هم که انقدر اعتماد به نفست بالاس خوب نیست آدم باید نرمال باشه

تو از کجا میدونی من خوشگل نیستم؟شاید تو همچین فکری کنی ولی من خودم همچین فکری نمیکنم.دیگم بحثو ادامه نده.اینجا وب امیره و خوشم نمیاد از این بحثا توش بکنیم.

درسا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

یاسی عزیزم مثل همیشه عالییی بود
به حرف ادمای ....... اهمییت نده
اونا حسودی میکنن
ببخشید اگه نمیتونم زیاد نظر بدم اخه من زیاد نمیام تو اینترنت تازه بعضی وقتا هم که تو فیس انم من نیستم خالمه
بازم ببخشید
عاشقتتتتتتتم

اشکال نداره عزیزم.منم عاشـــــــــــقتم.

درسا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

منم عاشقتم دوست گلم

پرنیا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

یاسی بهتره بری درساتو بخونی که..........جوووووووووجوووووو کوچولووو فعلا تو بلوغی این چیزا حالیت نیست بهتره بری سر درس مشقت فهمیدی

ور نـــــــــــــزن

A یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

چرا انقد میمالی؟

مهگل سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

امیر من همیشه خوشتیب و خوش هیکل بوده الهی من فداش شمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد